donderdag 30 oktober 2008

Dino(ah) voor (di)Noah




Voor Noah ben ik een fleecevest aan het maken. In het blog van Mme Zsazsa las ik haar verhaal over de dinotrui en later dinovest die ze voor haar zoontje heeft gemaakt, en ik vond hem meteen geweldig!! Namaken is eigenlijk niet zo netjes, maar ik kon dat ding maar niet uit mijn hoofd zetten. Dus toch maar fleece gekocht, patroontje gezocht en mijn creativiteit erop losgelaten. Het vest is nog niet klaar, maar ik vindt hem toch wel errug lief worden!! Donkerblauw met groene fleece, en gevoerd met tricot met groene/bruine/gele en blauwe streepjes. Als dat geen leuk Dinoahtje wordt!! Als het vest klaar is zal ik hem showen op het model. Hier eerst maar even het vest en het modelletje apart.

1 opmerking:

  1. Ik wacht met smart op het model inclusief dinovest
    Groetjes tante nans

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...