dinsdag 18 november 2008

Farbenmix Antonia


Mijn eerste Antonia voor Merel. De stofjes en borduurtje hebben we samen uitgezocht.
Dit was mijn eerste kennismaking met Antonia, had al veel gelezen hierover op Sancho, dus nu zelf maar geprobeerd. Op zich is het gemakkelijk om te maken, alleen over het halsje ben ik niet tevreden. Dat is te wijd en te diep. Het doorstikken ging ook niet volgens plan. Het bleef trekken. Na twee keer uithalen nogmaals voorzichtig doorgestikt met een wat grotere stiksteek. Perfect is het nog niet, maar zo kan het ermee door. Dus de volgende keer toch het halsje maar anders tekenen of de halsboord strakker erin naaien. Dat moet ik nog maar eens uitzoeken. Indien iemand tips heeft, dan hoor ik het graag!

1 opmerking:

  1. Heel mooi geworden dat streepje met die printjes en dat randje aan de onderkant en mouwen

    Kus tante nans

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...