zondag 29 maart 2009

Sudoku rok



Voor Merel heb ik de Sudoku rok uit Ottobre gemaakt. Het leek een heel karwei, maar ik heb alles met de lockmachine gerimpeld, dat scheelde al heel veel.
Het grootste gepuzzel vond ik de stoffencombi. Eenmaal geknipt was de rok nog best snel klaar.
Alleen de roezel onderlangs is meer dan 6 meter lang! Dat heeft met stikken even geduurd voordat ik helemaal rond was.
De 6 verschillende stofjes zijn uit de serie Pink boerenbont van de lapjesschuur
Doordat ze allemaal uit dezelfde serie komen passen ze perfect bij elkaar.

3 opmerkingen:

  1. dat heb je mooi gedaan hoor, maak je er ook 1 voor onze dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wil ik best hoor Gerlinde! Zoek maar een leuke set stofjes bij elkaar!

    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een plaatje. En leuk al die formaten stipjes door elkaar. Ontzettend mooi gemaakt.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...