dinsdag 28 april 2009

Rock me babyjeans

Voor Noah heb ik het spijkerbroekje uit de nieuwe ottobre gemaakt. Alleen de riemlusjes heb ik laten vervallen, omdat ik dan de taille te dik en stijf vond worden. Ik wacht nog op de knoop en het elastiek, dus de tailleband zit nog niet vast. Verder ben ik erg tevreden. Het is een mooi smal broekje. Heel geschikt voor ons kereltje, want hij is lang en vooral heeeeel slank. De stof heb ik voor 2.50 per meter gekocht bij de stoffenkraam. Het zou eigenlijk een rok voor mezelf moeten worden, maar die lag al zeker een maand of vier half klaar in een hoekje. Dus de schaar er maar ingezet voor een broekje voor Noah. Verder heb ik er een lichtblauwe rits ingezet (volgens het filmpje op Sancho) die ik ook nog in de naaibox had zittten. Een echte UWYH broek dus!! Deze is prima voor de zandbak! Ik ga er nog eentje maken voor "netjes" van een mooie spijkerstof.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Perfekt gelukt. De kontzakken zijn mooi geworden!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie broek is het geworden, wat een keurige stiksels!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...