dinsdag 5 mei 2009

Bizzkids model 3449 zomer 2008


Dit rokje heb ik op het Sancho forum al zo vaak voorbij zien komen. Van Thea heb ik een tijdje terug al een patroon gekregen in maat 104, maar die was voor Merel toch wat klein. Toen ik voor 2 weken terug op de markt bij de stoffenkraam een bak met wat oudere patroonbladen zag staan voor de prijs van 2.00 per stuk, ben ik er maar eens in gaan grabbelen. Helaas geen Bizzkids zomer 2008. Nagevraagd bij de marktkoopman, en toen kon hij er nog 2 tevoorschijn toveren van achter de kraam! Ik helemaal blij en meteen gekocht natuurlijk!
Deze rokjes zijn helemaal UWYH. Ik heb niet zo heel veel stoffen, maar nog wel een aantal stukken die over zijn van vorige projecten. En de blijven steeds maar liggen want meestal zijn ze toch te klein voor wat ik in gedachten had. Vandaag was het toch rotweer, dus heb ik eens 3 rokjes in elkaar gezet. 2 stuks in maat 116 en 1 in maatje 80. De roezels zijn echt een fluitje van een cent als je ze maakt met de lockmachine, dus in minder dan een uur had ik een rokje klaar. De twee roze heb ik gelijktijdig gemaakt en die waren eigenlijk samen in een uur klaar. Een roze rokje is voor Merel, de andere twee worden denk ik kadootjes. Morgen maar eens aan de tricot beginnen, daar liggen nog verschillende stukken van.....
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...