zondag 17 mei 2009

Bolero shirt uit Knip bijlage maart 2008


Vandaag het bolero shirt afgemaakt. Het was wel even puzzelen om de juiste patroondelen aan elkaar te naaien, maar het is heel goed gelukt. Ook het afwerken met de tweelingnaald ging goed. Alleen, ondanks dat ik een maat 40 gekozen heb, waar ik anders ruim in pas, zit het shirt wel wat krapjes.....
Nu na een paar uurtjes dragen zit het trouwens al minder strak gelukkig.
Onderaan heb ik een borduurtje erop gezet uit de serie Hippe Hollandse applicatiepatronen van Applicatie en Zo.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem superprachtig! Hij komt uit de knip en die heb ik. Ik ga binnenkort eens op zoek, want ik vind hem super. De kleur is ook prachtig! Goed dat je zegt, die íe strak valt, kan ik rekening mee houden.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi shirt hoor.

    en gefeliciteerd met het A diploma van je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...