zondag 14 juni 2009

Franzerl

Ongeveer 4 maanden geleden kreeg ik van de Tueddelbude de vraag of ik wilde proefnaaien. Ik kreeg daarvoor het eBook Franzerl. Een patroon van een varkentje. Na wat aanpassingen kreeg ik het definitieve patroon. Hiervan heb ik een mobile met Delftsblauwe varkentjes gemaakt. Helaas moest het nog geheim blijven, en werd het stil bij Tueddelbude. Daardoor heeft Franzerl al die tijd verstopt gelegen in de kast.
Afgelopen vrijdag kreeg ik eindelijk weer een bericht. Door vele technische problemen hebben ze de hele webwinkel opnieuw moeten programmeren. Daardoor een totaal nieuwe winkel Albhutte.
Vanaf maandag 15 juni moet de winkel online zijn. En daarin zal ook Franzerl te koop zijn.
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Goh, wat knap! Dat is wel een heel precies werkje. Die varkentjes zijn hardstikke leuk. Mooie stof heb je ook gebruikt.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...