maandag 31 augustus 2009

Farbenmix Laura, nu met boordje!

 Vanavond eindelijk de Farbenmix Laura in elkaar gezet. Wat een heerlijk patroon! Het zit echt binnen 
1.5 uur in elkaar! Het borduren had ik vorige week al gedaan. Helaas kwam ik vanavond tot de ontdekking dat de stof niet genoeg rekt om ook het halsboordje van de maken, dus daar moet ik nog naar op zoek. Maar dat komt morgen wel! De foto's zijn ook niet helemaal geweldig. Zodra het model de trui gaat passen zal ik nieuwe foto's plaatsen.
Edit: na alles afgezocht te hebben voor een bijpassend halsboordje, kwam mams gistermiddag met een T-shirt van haarzelf. Dat paste niet meer, en was precies de juiste kleur! Dus daar de schaar maar ingezet. Zie resultaat hier boven.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk patroon, wel lekker als je iets moois binnen 1,5 uur in elkaar hebt gezet. Een mooie kleur paars heb je gebruikt, zonde dat het niet zo goed rekt, ben benieuwd wat halsbandje je gaat gebruiken. Leuke borduurtjes zeg, ben je daar nog heel lang mee bezig om te borduren, ik heb geen flauw idee namelijk.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Collie,

    De borduur voorop, met die waslijn, duurt volgene de machine 58 minuten, maar met alle wisselingen van garen doe je er toch al snel wat langer over.
    Ga nu eens op zoek naar een halsbiesje....

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pachtig shirt geworden!
    Succes met de halsbies.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...