vrijdag 7 augustus 2009

Award!


Toen ik vanmiddag mijn laptop aanzette werd ik blij verrast! Van Mariette , Klara en van Sandra kreeg ik deze award! Wauw, wat een leuke verrassing. Dank je wel!

Op Mariettes blog lees ik dat het de bedoeling is dat ik nu vijf dingen opschrijf die mij gelukkig maken:
Bij deze:
1. mijn man en kinderen natuurlijk!
2. Lekker in de tuin zitten (of bij het zwembad) en genieten van mijn mijn kinderen die heerlijk zitten te spelen.
3. Ongestoord creatief bezig zijn. Het zoeken naar patronen en stofjes om dat alles om te toveren tot een leuke combi of woondecoratie.
4. Mijn familie en vrienden
5. Even heerlijk rustig een boek of tijdschrift lezen.
En natuurlijk zijn er nog veel meer dingen die mij gelukkig maken, maar er wordt gevraagd er 5 noemen.

Tweede deel van de opdracht is dat ik deze award doorgeef aan tien anderen. Nu zijn er veel leuke blogs die ik lees, maar bij deze de 10 van mij:

Tante Nans
Applicatie en zo
HAMAWI
Leni Farbenfroh

Linda
Roosmarij
Klara
Wendy
Titia
OLLY

Allemaal leuke blogs die het bekijken waard zijn!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Judith,

    Ik heb jou de award ook gegeven :)

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Judith,

    vielen Dank für den Advart! Freue mich sehr darüber!

    Viele liebe Grüße Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hartstikke bedankt, leuk thuis komen van vakantie en ik lees jou blog ook met veel plezier.

    groetjes klara

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...