dinsdag 15 september 2009

Shirt gepimpt

Voor Noah had ik vorige week nog 2 shirts gekocht in de opruiming. Bij de kassa bleek het toen 3 halen, 2 betalen te zijn. Omdat ik voor Noah geen 3e shirt of wat dan ook kon vinden, heb ik voor Merel dit shirt nog meegenomen. 3 shirts voor Euro 4.50 is toch wel een koopje! Ik vind het een mooie frisse kleur, maar het shirt was wel wat kaal. Daarom vanmiddag maar eens gezocht tussen de borduurpatronen en dit erop gemaakt. Nu zit ik nog te dubben of ik achterop het shirt nog de tekst Peace zal borduren......



Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Dat heb je als je zelf kleding maakt, dan is de kinderkleding in de winkel zo saai en gewoon, hè!!!

    Shirt is super!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...