zondag 11 oktober 2009

Amelie




Vorig winter had ik voor Merel een Amelie gemaakt van mousefleece. Heerlijk zacht. Helaas is die nu te klein. Van Merel kreeg ik de wens voor eenzelfde Amelie als vorig jaar, dus met hetzelfde borduurtje en lintjes. Op het stoffenspektakel in Deventer zag ik dit stofje. Ietsje lichter en langhariger dan de stof vorig jaar, maar knuffelzacht. Dit stofje dus maar snel omgetoverd in een Amelie. Hopla, zelfde borduurtje erop. Alleen andere boordjes en een andere kleur lintjes. Lekker snel klaar, en Merel helemaal happy.

3 opmerkingen:

  1. Oo, dit ziet er echt uit als een knuffeljurk! Merel helemaal happy! Kijk dat vind ik nou het leukste van naaien, dat je iets kunt maken helemaal zoals je kinders het willen hebben!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Collie,

    Ik ook. Gister heeft ze de tuniek al gedragen. Zit zo lekker mam, zegt ze. Nou dan is het het toch helemaal goed!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Het ziet er heerlijk zacht uit, mooie boorden en versiering.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...