dinsdag 27 oktober 2009

Embird


Pasgeleden werd me gevraagd of ik een lakensetje voor een kinderbedje wilde maken met een leuke tekst. Natuurlijk wil ik dat! Leuk! Maar de alfabetten op de borduurmachine vond ik niet mooi. Dus nu ben ik maar eens aan de slag gegaan met Embird. Een tekst gemaakt. De borduurmachine aan de laptop gekoppeld en proefborduren maar. Allereerst 22 stops, niet handig, dus uitgevogeld hoe die stops eruit moesten worden gehaald. Toen zat er nog een raar lijntje om de letters. Die ook weggehaald. De stiksels wat dichter op elkaar. En zo begint het er aardig op te lijken. Het is nog niet perfect, maar ik ben al trots op mezelf dat ik zover ben gekomen. Nog maar eens verder prutsen....

Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk tekst op een lakentje maken! Maar het is nog een heel gepuzzel om dat met je laptop te doen, lijkt mij. Maar het ziet er mooi uit!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Dat ziet er al echt prof uit! En dat met Embird! Met al die stops is het inderdaad niet handig, goed opgelost!
    Ik vind het blauw wit ruitje ook er g leuk, wordt het orgineel ook in deze stof?

    Succes met het orgineel!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...