woensdag 18 november 2009

Kreativ Blogger

Wat leuk! Deze award kreeg ik van Gerlinde, dankjewel superleuk!
Bij deze award horen wel een aantal regels:

1. Plaats de award en het berichtje op de blog
2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven!

hierbij de 7 dingen die jullie niet van me weten;

1. ik ben dol op alle soorten snoep en chips
2. ik lees elke avond een uurtje in mijn bed voordat ik ga slapen
3. ik heb een hekel aan tekenfilms (in welke vorm dan ook!)
4. ik vind het heerlijk om alleen te zijn, thuis, en ook op mijn werk!
5. vroeger werkte ik op een reisbureau, tegenwoordig in een boekhandel
6. ik heb een hekel aan kerst en oud en nieuw
7. ik vindt naaien en borduren superontspannend.

Omdat al heel veel mensen deze award hebben ontvangen en ik hem eigenlijk iedereen wil geven, hierbij 3 bloggers die ik erg leuk vindt.

handmadebymeet
mijn zus Jolanda 
Jorike


1 opmerking:

  1. LEUK!!! Wat lief...hihi...net begonnen en al een hoop verwennerij...Even goed lezen, wat ik moet doen...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...