zaterdag 28 november 2009

Musketonhaakjes

Merel is donderdag 3 december jarig. Voor de klasgenootjes die op haar kinderfeestje komen wil ik dit jaar een Himmelsboten sleutelhanger maken. (ipv een snoepzakje!). Dus ging ik gisteren vol goede moed op zoek naar musketonhaakjes. Na een aantal ijzerwarenhandels werd me aangeraden om te gaan vragen bij een schoenmaker. Dus daar gevraagd, en ja hoor daar waren ze te koop. De eerste die de schoenmaker liet zien was wat aan de grote kant en had een prijs van 3.50 per stuk!! De iets kleinere koste 2.50 per stuk. Oei, toch wel wat aan de dure kant vond ik. Hier en daar had ik ook nog een sleutelhanger beloofd, dus ik ben er een stuk of 15 nodig. Ik wist ook dat de bij de knopenshop te koop waren en daar kosten ze 0.55 en 0.60 cent. Dat scheelt toch al wel heel veel, maar die bij de knopenshop zijn wel een beetje klein.
Dus maar eens surfen op heb web. Zo kwam ik terecht bij RJTools. Daar zijn ze te koop voor 0.29 cent, precies de juiste maat, gisterochtend besteld, betaald met Paypal en vandaag al in de brievenbus.

Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...