zondag 8 november 2009

Roosje moest ook een winteroutfit!

Mam, Roosje heeft het koud, mam Roosje heeft geen lange broek! Deze woorden heb ik de laatste weken vaak moeten horen. En steeds heb ik gezegd, ja Merel, mama zal wat kleertjes voor Roosje naaien. Maar er kwam steeds iets anders tussen.
Vandaag was een erg sombere mistige dag. Merel voelt zich ook niet helemaal lekker, dus de Knippies er maar bijgepakt en kleertjes uitgezocht.
Uit de Knippie herfst 2003 een broek, trui en bodywarmer gezocht. De tas met restjes stof erbij, en zo is deze outfit ontstaan. Ondertussen is er ook nog een bodywarmer bijgemaakt, maar deze staat nog niet op de foto. (de sokjes zijn door oma gebreid)

3 opmerkingen:

  1. Hallo,
    oh was schön! So eine süße kleine Kombi! Klasse!

    Wünsche noch einen schönen Tag, viele liebe Grüße
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een schattig pakje! Daar zal je dochter wel blij mee zijn.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk!! Ik ben nog niet zo thuis in de blogs, maar ik ben nu al verslaafd! Wat bestaan er toch een creatieve mensen...over een tijdje zal ik ook poppenkleertjes mogen maken!

    Ik ben pas sinds een jaar in het bezit van een naaimachine, maar ik vind het enorm leuk om van alles te maken. Helaas ben ik er nog niet zo bedreven in en kost het allemaal veel tijd (ook omdat ik een enorme pietlut ben).

    Ik zal je blog gaan volgen!!

    Groetjes Jorike

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...