zondag 31 januari 2010

Applicatie en zo en Esi

Toen ik net begonnen was met het jurkje kreeg ik van Sandra van Applicatie en zo de vraag of ik deze rozen serie wilde proefborduren. Dat vind ik altijd erg leuk om te doen. Toevallig waren de voorbeelden in dezelfde kleuren dus ze passen precies bij de stof van de jurk.
De grote motieven heb ik op een handdoek geborduurd, en het resultaat is erg mooi vind ik zelf.
De serie is vanaf vandaag te koop. Sandra heeft ook nog een leuke freebie van een roos in haar winkel.


Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Hoi Judith,

    Mooie combinatie zo met de jurk, superrr !
    En nogmaals bedankt :)

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,
    wunderschönes Kleidchen!
    Sieht super aus!
    VlG Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...