vrijdag 26 maart 2010

Raar stofje.....

Voor Merel ben ik wat zomerrokjes aan het knippen en naaien. Hier een BK 3335. Na het knippen van het eerste pandje zie ik dat de rode vlinders op de kop staan. Stom denk ik, niet goed gekeken. Gelukkig genoeg stof, dus de boel omgedraaid en opnieuw een pandje geknipt. Maar nu ik daar eens goed naar kijk staan nu de kleine roze vlinders op de kop!!  Nou ja, dan maar zo. Ik heb nu 2 pandjes geknipt met de roze vlinders op de kop.  Ik heb nog stof over, dus van het andere pandje maak ik dan denk ik nog maar een rokje.

5 opmerkingen:

  1. sloaperd,haha, kunnen vlinders dan niet op de kop vliegen?
    vind het stofje wel leuk.
    groeten de buuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith. Super bedankt voor je leuke kaartje en de geweldige 'iron-ons'! Ik vind ze helemaal leuk! Onwijs lief.
    Ik zet het straks meteen even op mijn blog!
    Groetjes Monique
    Ps. en precies op tijd voor mijn verjaardag...haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is dat je het zegt, maar het was me niet opgevallen.
    Volgens mij valt het verder niemand op en kun je er gewoon mee "weg vliegen"

    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n stof heb ik hier ook gehad, ook met vlinders. Ik vond het wel ideaal; zo zat je niet met boven en onder in de knoei. Al heb ik er geen kleren van gemaakt toen, maar een hemeltje voor de wieg en een dekentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend vrolijke stof. Het model van het rokje is geweldig en helemaal super bij deze stof!! Leuke zondag.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...