zaterdag 24 april 2010

Antonia shirt voor bij de Laguna rok

Het shirt voor bij de rok is ook klaar. Ik heb hiervoor het patroon Antionia van FM gebruikt, met het korte mouwtje. De mouwtjes zijn van katoen. Aan het halsje heb ik een elastisch biaisbanje gezet. Het shirt is van tricot, gekocht op het stoffenspektakel in Enschede. De tricot koste maar 2.00 per meter en is van mooie kwaliteit. Helaas wel heel erg tweede keus. Er zat een joekel van een gat in de stof en ook hier en daar een foutje. Jammer dat ondanks de prijs, de verkoper dat niet vermeldt. Ik kon gelukkig om het gat en de foutjes knippen zodat ik toch een mooi shirt heb.
De legging die ik erbij wilde maken, heb ik dus maar gewoon gekocht bij H&M. Eens kijken of ik voor dinsdag nog een bolero in elkaar kan zetten. Dan komt namelijk de schoolfotograaf.
De vlinderapplicatie heb ik vorig jaar gekocht in Cochem, toen we daar lekker een weekend op vakantie waren, samen met Loesje en haar gezin.

6 opmerkingen:

  1. Leuk setje!
    Ik wist niet dat je ook katoen als mouw kan gebruiken!
    Vandaag weer wat bijgeleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat een leuk setje geworden, en het weer zit ook mee.'
    De zomerkleren kunnen nu echt uit de kast.
    Fijn weekend.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk geworden. Een leuk setje zo.
    Groeten Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Judith,

    Leuk! Mooie stof ook!

    Zag dat je vlak bij mij woont...wat is het wereldje toch klein, wie weet zien we elkaar nog eens, op een marktje ofzo.

    Succes ook met het zwembandje...hihihih

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...