zaterdag 24 april 2010

Award!



Van Loesje kreeg ik deze award. Dank u, dank u!

Dit zijn de opdrachten die erbij horen:
1. Plaats het logo van de award in je blog/artikel.
2. Link ook nog even terug naar de persoon van wie je de award hebt ontvangen.
3. Geef de award aan zo veel bloggers door als je wil.
4. Link de genomineerde bloggers in je post.
5. Laat de bloggers weten dat ze genomineerd zijn door een comment op hun blog achter te laten.

1 Tante Nans Omdat ze mijn liefste en enige zus is die ook hele mooie dingen maakt.
2. Applicatie en zo. Sandra is zo heerlijk creatief en bedenkt steeds weer de mooiste dingen.
3. Uttemetut Omdat Cindy zo'n leuk creatief blog heeft en omdat ze 20 kg is afgevallen! Wat knap!
4. made by Meet. Een heerlijk creatief mens die geweldig mooi kan schrijven.
5. Chantal. Ook al is het al een tijdje stil op haar blog, want ze zijn nog erg druk met de verhuizing. Enne.....ze woont gezellig vlakbij nu!
Natuurlijk geef ik de award ook terug aan Loesje, en aan iedereen. Want eigenlijk verdient iedereen deze award toch?

5 opmerkingen:

  1. leuk, gefeliciteerd fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd! en oeh... je maakt me aan het blozen! :) thanks! kom ik later nog op terug op mn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat is lief! Dank je wel!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...