maandag 12 april 2010

Rommelmarkt

Zondag ben ik met mijn lieve buurvrouw Sabine naar de rommelmarkt geweest. En dit keer niet om te shoppen, maar om te verkopen! We hebben samen 1 kraam gehuurd en ontzettend veel kleertjes en spullen bij elkaar gezocht om te verkopen.
Zaterdagavond een bus geleend en die echt helemaal vol gepropt. Gisterochtend om 7 uur vertrokken richting Expo Center te Hengelo. Het was voor ons allebei de eerste keer dat we dit zijn gaan doen, en we hadden dan ook wel een beetje kriebels in onze buikjes, maar het was heel leuk en gezellig. En niet onbelangrijk......we hebben beiden heel veel verkocht! Dus dit doen we volgend jaar zeker nog eens over.

5 opmerkingen:

  1. Fijn, hé om zoveel te verkopen! :-) Wij doen dat ook af en toe en schrok er de eerste keer van dat we zoveel verkocht hadden! Op naar de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voordat we gingen emigreren zijn we ook op een rommelmarkt gaan staan met spullen die we niet mee wilden nemen. Ik vind dat zo leuk om te doen! En altijd fijn als je goed verkoopt...toch?!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op de rommelmarkt staan is niet zo mijn ding. Maar er rond neuzen vind ik heerlijk!!!
    Jammer dat ik niet in de buurt van Hengel was.. anders was ik beslist even langs gekomen!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaa leuk! das bij ons in hengel!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...