zaterdag 8 mei 2010

Alweer een Award!

Van Meet kreeg ik vandaag deze award. Dank je wel Meet! Wat een leuke verrassing op deze koude grauwe dag.

Top 10 dingen die mij blij maken...
1.Mijn man en mijn kinderen
2. Mijn voorraad lapjes, patronen en fournituren
3. 's Ochtends na het opstaan even lekker bloggen met een kopje koffie
4. Zonneschijn
5. 's Avonds in bed een boek lezen
6 de stoffenmarkt/stoffenwinkel
7. Noah die mij s'ochtends wakker komt kussen
8. Als Merel na het voorlezen tegen me zegt, Luv You Mam
9. Mijn heerlijke huis
10. Jullie lieve reacties!
11. Nog veem meer dingen

Ik geef deze award door aan:
Tante Nans Mijn enige zus, die ondanks haar drukke leven ook nog eens de mooiste dingen in elkaar zet voor haar kids.
Loesje Mijn lieve buuf die een leuk blog maakt, maar ook altijd voor mij en mijn gezin klaarstaat.
Doekedoeke De nieuwste inwoonster van ons dorp. Gezellig! Nu nog druk met klussen, maar normaal maakt ze de mooiste dingen.
Applicatie en Zo Sandra met haar creatieve ideeen en coole webwinkel.En ook omdat ze gewoon zo'n leuk mens is.
En verder aan iedereen, omdat iedereen deze award verdient.

2 opmerkingen:

  1. Leuk te lezen waar jij happy van word, gefeliciteerd, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de award !!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...