zondag 9 mei 2010

Moederdag en roos 5011

Vanochtend kreeg ik voor moederdag een prachtig kado. Natuurlijk een kadootje van Merel, een mooie theepot met theeglas die ze op school gemaakt had. Een prachtige brief van Merel. Zelf geschreven want ze zit natuurlijk nu in groep 3.
Maar toen ik beneden kwam stond daar een hele grote doos op me te wachten.
En wat zat er in? Een prachtige paspop! Yeah, die wilde ik heel graag hebben!!!
Dus hierbij de Roos 5011 in maat 128, welke ik deze week voor Merel heb gemaakt. Het jurkje is gemaakt van stofjes die nog in de kast lagen. Bloempjestricot van het stoffenspektakel uit Deventer van vorig jaar. Het restje rode tricot heb ik van buurvrouw Loesje gekregen. ook het band voor het halsje lag nog in de kast. Aan de mouwtjes heb ik een extra stukje stof met een rolzoompje gezet, wat een heel leuk effect geeft. Er was zelfs nog voldoende stof om nog een klein (identiek) Roosje 5011 in maat 92 te maken. Die is alleen nog niet helemaal klaar. Ik wacht nog op band om het halsje af te werken.
Fijne moederdag voor iedereen!!


Posted by Picasa

9 opmerkingen:

  1. wat een super jurkje is het geworden. En die paspop is helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu kun je je naaisels mooi presenteren...mooi kado hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Judith, het is echt een heel leuk jurkje! Je dochter boft maar met zo'n moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cadeautjes, de jurk is erg mooi geworden.
    groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joh een paspop?? Dat had je toch nooit verwacht?!
    Gaaf zeg :)
    Liefs, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent lekker verwend vandaag. Dat zelfgemaakte kadootje, het briefje en natuurlijk die paspop! Je hebt een erg mooie jurk gemaakt, leuk dat je dat nu op de pop kunt showen.

    groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat schattig die brief.
    Dan smelt je toch als moeder.
    En wat een verrassing, je bent zeker verwend.

    GRoeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leukleukleuk! dit jaar weer het spektakel in deventer?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...