maandag 21 juni 2010

Notitieblok to go

Een tijdje terug kreeg ik van Josette een Notitieblok to go. Josette had meegedaan aan mijn PIF en als dank kreeg ik van haar een mooie omslag.
En omdat ik die ook wel wilde maken heb ik de omslag van Josette gebruikt als patroon. Voorzichtig het middelste stiksel losgemaakt (en ook weer vast na de tijd) om te kijken hoe het in elkaar genaaid is. Het is echt heel slim bedacht en snel te maken.
De blauwe is voor een vriendin. (Wilma, ja die is voor jou) en de roze is nog in de maak. Het borduurtje is Love Birds van Stickbaer. De stofjes heb ik gewonnen bij Moncherry.
Het is ook een leuk patroontje om restjes stof op te maken! En daar heb ik er heeeeel veeeeel van.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Judith, het is inderdaad een slim bedacht patroon. Zoiets zou ik niet snel zelf verzinnen.
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leukleukleuk, om alles te pimpen met die heerlijke stofjes he! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit.
    Soms kun je weinig erg leuke dingen maken.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Josette. Ik ook niet! Ze zijn zo lekker snel te naaien en zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...