maandag 14 juni 2010

Update Elodie

De Elodie vordert al lekker. Het is een heel leuk patroon, en helemaal niet moeilijk om te maken.
Ik moet nu het elastiek nog in de mouwtjes naaien, blinde rits en achternaad sluiten, elastiek in het halsje en omzomen. Als Noah vanmiddag lekker slaapt ga ik proberen om de jurk af te maken.
Het bandje vind ik nog een beetje twijfelachtig. Maar Merel vindt het mooi....
Zal ik het dan toch laten zitten of het er weer afhalen? De kleuren roze van het bandje komen wel terug in de jurk.

6 opmerkingen:

  1. Ik zou het bandje niet doen, ik zou er persoonlijk een effen of stipjes/ruitjes opdoen, omdat je een sjieke stof hebt gekozen
    Ik vind hem trouwens erg mooi worden
    Ik vond hem ook heerlijk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw hij word erg mooi, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HEt bandje breekt mooi, ik zou hem laten zitten.
    Of vervangen met een ander bandje, kan ook, maar wel mét bandje, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een mooi jurkje worden! En het bandje kan,het kleurt, voor mezelf zou ik wat anders kiezen, maar als je meiske er zo blij mee is, dan zou ik het ook lekker zo laten! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er nu al mooi uit.
    Ik vind het bandje wel leuk staan, het breekt een beetje.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er echt leuk uit! Leuke stof heb je ook gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...