vrijdag 11 juni 2010

Work in progress......

Het is al even stil op mijn blog, maar dat betekend niet dat er niets gedaan wordt! De kids en ik hebben in de afgelopen 2 weken allemaal een flinke buikgriep gehad en we hadden heel veel afspraken. Maar de FM Elodie ligt al geknipt en netjes gelockt. We wachten nog even op de rits en dan kan ie helemaal in elkaar.
Wat een prachtig patroon! Ik zou zelf ook wel zo'n jurk willen. Dus Nicole, mocht je dit bericht lezen, kan je het patroon ook in maat 38 maken? Dan ben ik de eerste die het koopt!!

5 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik ben heel benieuwd hoe de jurk ven jou wordt!! Het stofjes ziet er al lekker zomers uit. Ik de vraag aan Farbenmix al doorgegeven, je ben niet de enige die de jurk ook wil hebben (ikzelf ook!!). Dus wie weet...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Collie-Collie. Oh, geweldig! Dat zou toch helemaal super zijn als FM daarmee akkoord gaat!
    We wachten af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooo... ik ben reuze benieuwd naar jouw uitvoering ennehhh.... ik wil hem zelf ook maat 36 please ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat vervelend dat jullie last hebben gehad van een buikgriep!
    Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Gaat volgens mij heel erg mooi worden!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa, de jurk is super!!! Ik wil 'm ook!
    Moet 'm voor de meiden nog maken, zag het somber in, maar zie dat ie wel redelijk lekker gaat, dus dat is fijn.
    En die rits komt ook wel weer goed.
    Deze is super in ieder geval!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...