dinsdag 20 juli 2010

Menina tas klaar.

Mijn Menina tasje is klaar. En op een paar schoonheidsfoutjes na is het tasje heel goed gelukt. De piping heb ik gemaakt van biaisband waarin ik een veter heb genaaid die al heeeel lang in een laatje lag. De stof had ik ook al een hele tijd in huis. Als voering heb ik gewoon een stevige witte katoen gebruikt. Het tussen naaien van het band ging ook super met het ritsvoetje.  Alleen heb ik het bandje bovenaan niet ver genoeg naar binnen gestikt zodat het nu niet helemaal goed tussen de naad valt.
Maar het tasje is al weer ingepikt door Merel. Dus we maken binnenkort nog maar weer een nieuwe. Door het formaat is het een heel leuk tasje om kado te geven aan een klein meisje.

De knoopjes komen van De Lapjesschuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...