dinsdag 13 juli 2010

Neckholder top

Merel is dol op haltertopjes, dus vandaag maar eens geprobeerd er eentje zelf te maken. De neckholder top van FM. Eerst maar eens proberen met een niet goed zittend shirt van mezelf.
Meteen viel al op dat het patroon heel erg kort valt. Merel draagt normaal maat 122/128, maar na het opmeten bleek dat ik aan een maat kleiner al meer dan genoeg had. Wel heb ik de lengte van maat 122/128 aangehouden. Dit leek me vrij kort en na het nameten van een goedzittende top van Merel heb ik er nog 7 cm bij getekend. Bij het passen bleek de top nog veel te wijd. Dus nog ruim 4 cm in de breedte verwijderd. En nu maar hopen dat het past, want Merel ligt ondertussen te slapen.
Het topje is dus helemaal UWYH. Tricot van een shirt van mezelf, elastisch band zat nog in de verzameling bandjes. Applicatie heb ik een tijd terug gekocht bij Applicatie en Zo, maar was deze al een tijdje kwijt...
Nu verder met het singletje van Noah. foto's volgen morgen als het allemaal meezit.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...