woensdag 14 juli 2010

Ottobre singlet en FM Helena legging

Voor Noah een singlet gemaakt van de Ottobre website. Het is een leuk, goed passend hemdje voor mijn smalle kereltje. De tricot is een Hema shirt van mij dat niet goed paste. De boordjes zijn stukjes tricot die over zijn van de legging.
Voorop een veloursmotief, zelf geknipt met behulp van een print van de Flexa website.
Voor mijzelf een donkerblauwe capri legging. Ik heb hiervoor het patroon van FM Helena gebruikt en deze gewoon ingekort. Ondanks dat ik de patronen van FM vaak groot vind vallen, past de legging helemaal goed. Ik ga er zeker nog een paar maken!

2 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt. Leuk afgewerkt ook met die zwarte stiksels langs de boordjes! Lekker stoer ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens de weerberichten is de windhoos nu bij jullie! Ik hoop dat het meevalt daar in twente.
    Ik kom oorspronkelijk ook uit twente, maar woon alweer 7 jaar in Brabant!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...