vrijdag 20 augustus 2010

PIF wie doet er mee?

Ik heb opnieuw meegegaan aan een P.I.F. Van Ineke ontving ik vandaag dit leuke toilettasje en memoblokje.
Dank je wel Ineke!
Nu ben ik dus op zoek naar 3 personen voor wie ik iets leuks mag maken. En natuurlijk krijgt ook Ineke een kadootje terug.
Nog even een korte uitleg.
Degene die zich bij mij aanmeldt krijgt van mij een verrassing.
Daarna is het de bedoeling dat diegene zelf 3 nieuwe personen zoekt om iets voor te maken en dat je ook iets terugstuurt aan degene waarvan jij een verrassing hebt ontvangen.

Wie doet er mee?

4 opmerkingen:

  1. Hoi Judith,
    'k heb er al vaak over gelezen en het lijkt me leuk om mee te doen. Dus als 't nog kan, meld ik me aan!
    groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Judith,

    Ik wil graag meedoen aan deze PIF. Zo te zien ben ik de eerste. Hiervoor zag ik de oproepen te laat, of ik had nog geen blog. Ik heb ook nog niet zo lang mijn blog, en daardoor nog niet zo veel volgers. Dat is toch geen probleem, hoop ik?

    Groetjes, Nienke (van Borgero)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Judith,

    Lijkt me leuk om een keer mee tedoen.
    Dus als het nog kan meld ik me aan.

    groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk PIF cadeautje heb je gekregen zeg! Ik doe ook mee aan de PIF die op de blog van juffrouw juul staat!. Ik ben van deze stof van jouw tasje een rokje aan het maken... ZoOOO cute!

    gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...