donderdag 9 september 2010

Getikt

Ik werd getikt door Kopka. 

4 dingen die ik in mijn tas heb.
Een portemonee
Agenda
Sleutels
Handcreme
4 dingen uit mijn bureaulade.
Ik heb geen buro, maar zal de keukela maar eens noemen.
Haarelastiekjes en knipjes
labello
schoenveters
knikkers
4 favoriete dingen uit de slaapkamer 
Ons bed heerlijk even bij slapen.
Altijd een heerlijk boek op mijn nachtkastje
Mijn mannetje
en een kast met stofjes hihi
4 dingen die je altijd al hebt willen doen
De zolder verbouwen tot naaikamer 
Een tijdje logeren bij de Amish in Pennsylvania
Bungeejumpen
Een ritje maken in een luchtballon
4 dingen die je op dit moment heel leuk vindt.
Mooie dingen maken op de naaimachine en borduurmachine
Lekker lezen in een goed boek
Blogjes lezen.
Sleutelhangers maken
4 dingen die je nog niet van mij weet. 
Tot 7 jaar geleden was is reisadviseuse
Ik ben heel graag een tijdje alleen, zowel thuis als op het werk
Verder weet ik het eigenlijk niet.

Ik geef het stokje nu door aan:

Succes dames!




1 opmerking:

  1. Vandaag heb ik je PIF ontvangen. Dank je wel. Ik vind de ovenwant heel leuk en mooi. Hij hangt al in de keuken, en zal hem zeker gaan gebruiken! Waarschijnlijk stuur ik volgende week mijn PIFje naar je toe.

    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...