maandag 6 september 2010

Sjaal nagemaakt uit kledingwinkel

Een tijdje terug was ik in een kinderkledingwinkel waar ik een sjaaltje zag liggen. Katoenen stofje met een bloempje in wit, creme en rood. Dubbel gestikt met aan de uiteinden bolletjesband. Prijskaartje was volgens mij 16,95. (merk weet ik helaas niet meer)
Dus dacht ik, mmm....... dat kan ik zelf ook wel. Het bolletjesband heb ik meteen besteld bij Sandra, en de stof kwam ik vorige week tegen op het blog van Creasas. Niet exact dezelfde, maar wel een heel mooi bloemetjesstofje.
Mijn sjaal is aan de ene kant wit, en de andere kant roze met bloemetjes en ietsje breder dan het origineel.


Posted by Picasa

9 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan, toch wel handig als je het zelf kan maken.

    gr jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke sjaal. Mooie stof ook,
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk geworden.
    groetjes klara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super sjiek! Nog niets ontvangen trouwens???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed gedaan Judith. Ze staan bij mij ook nog op het to-do lijstje maar heb nog eventjes de tijd want het sitoch nog geen sjaalen weer hiero!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk! Verkoop ze maar voor 15,95 (hihihi)!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé, dat stond ook nog op mijn 'wil-ik-nog-dit -jaar-doen-lijstje' 't Is mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dotjes!
    Ik stuur nummer 7 en 8 volgende week wel jouw kant op, ze zijn hier nog lang niet klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. moet goed voelen als je dat zelf kunt maken

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...