donderdag 21 oktober 2010

Een kadootje!

Net voordat ik gisteren naar mijn werk moest zag ik de postbode voorbij fietsen. Dus nog snel even de post uit de brievenbus gehaald. En daarbij zat een grote envelop. Raar dacht ik, ik had toch niets besteld?
Toen ik de envelop openmaakte zaten daar deze leuke hertjes in met een mooie kaart. Van Cindy (Uttemetut). Zomaar, omdat ik voor haar een patroon had uitgetekend en opgestuurd.
 Dank je wel Cindy, ze gaan een mooi plaatsje krijgen in de woonkamer.

3 opmerkingen:

  1. Wat lief!! En wat een schatjes. Dat is nog eens een leuke verassing op de deurmat.

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw dat is een leuke verassing zeg !!
    Ik vind ze super leuk, misschien probeer ik ze wel na te maken vd kerst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk cadeautje! rendieren lijken t ook wel leuk voor de kerst!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...