vrijdag 8 oktober 2010

En toen was er nog een restje stof over.....

Het jurkje heeft heel veel leuke reacties opgeleverd. Dank jullie wel daarvoor! Ik vind het jurkje te klein, Merel en buurvrouw Loesje vinden het wel goed passen. Ze draagt het jurkje dus nu toch, maar ik heb wel nieuwe stof besteld om een langere te maken.
Van dit jurkje was nog een klein restje stof over, en in de kast lag ook nog een restje blauw met een kleinere ruit. Dus heb ik nogmaals bij Nel afgekeken en ook het rokje nagemaakt. Sorry Nel, maar ze zijn zo leuk!
Het rokje past Merel qua lengte goed, maar hij gaat maar net over haar billen.
Nu nog op zoek naar een donkerblauwe legging. Iemand een tip waar ik die kan kopen? En tegen een "normale" prijs.

8 opmerkingen:

  1. Begin september heb ik bij de HeMa een donkerblauwe legging gekocht voor mijn meiden!

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk rokje!
    Enne...Als je een legging niet kunt vinden (ik zou zo niet weten waar ze een donkerblauwe hebben), maak je 'm toch zelf ;-) Een metertje tricot in de goede kleur is vast goedkoper dan een merklegging in de goede kleur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, dit rokje!
    En de legging: ik dacht ook meteen aan Hema. Volgens mij staan ze ook in hun webshop. Als je het daar bestelt en je bestelling vervolgens ophaalt in een vestiging naar keuze, betaal je geen verzendkosten. Super handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Simone en Marjolein. Ik had hier al gezocht bij Hema maar niets gevonden. De tip van Marjolein om online te kijken was beter! Ik heb een donkerblauwe legging gevonden! Dank jullie wel.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Judith wat een super leuk rokje! Heb je het geaakt van tricotstof? Ik ga snel kijken naa het patroon want dit wil ik ook maken voor mijn meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt al wat gevonden.. maar hier hebben ze ook leggings en ze bezorgen snel. www.rainbowbabies.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Judith. Ja, rainbowbabies, geweldige leggings, maar geen donkerblauwe...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...