woensdag 27 oktober 2010

Sleutelhangers




Vandaag heb ik me bezig gehouden met Embird. Ik heb eens uitgezocht hoe ik van een bestaand alfabet namen kon maken door de bestanden samen te voegen. Het blijkt wel dat ik Embird nog lang niet onder de knie heb, maar het is gelukt. Het blijft proberen en oefenen om de letters dicht genoeg op elkaar te krijgen.
Vorige week heb ik in Amerika Key Fobs en band besteld. Ik had die dingen al vaker voorbij zien komen op verschillende blogs en werd steeds nieuwsgieriger hoe dat er nu echt uit zou zien en of het gemakkelijk te verwerken zou zijn. Dus de naam van mij en van Merel geborduurd en dat op het band gestikt. Het ijzeren deel eraan vastgeknepen met een tang. Het viel trouwens nog niet mee om dat goed recht te houden en te knijpen, maar het resultaat valt me niet tegen.
Het bloemetje heeft mijn moeder vorige week gehaakt. Met wat lint en een knoopje heb ik ook daar een leuke sleutelhanger van gemaakt.
Posted by Picasa

11 opmerkingen:

  1. Hoi Judith,

    Ziet er leuk uit de sleutelhangers!!!

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Die Fobs, dat heb ik nog nooit gezien! Mooi lettertype ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sleutelhangers Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi zijn ze, ze zijn goed gelukt hoor!

    groetjes Marlie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Juultje,
    Wat zijn de de sleutelhangers mooi geworden,
    mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn heel erg leuk Judith! Toevallig heb ik ook iemand gevraagd om bloemen voor me te haken om daar onder andere sleutelhangers van te gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw ze zijn echt goed gelukt !! heel erg leuk geworden !!
    En Embird... tja.. volgens mij ga ik het nooit leren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee Judith,
    Leuke sleutelhangers. En volgens mij ben jij al heel erg thuis is dat hele digitizing and designen op embroidery gebied. Ik ben jaloers!!!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die zijn leuk geworden, ja je moet aardig wat kracht hebben om de fobs dicht te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow leuk!!!!!!!!Ben gek op dingen met namen.. en tja jij en ik hebben de zelfde naam dus dan is t extra leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er super leuk uit!! Goed gelukt :)
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...