vrijdag 1 oktober 2010

tuniek of pyama?

Voor Merel nog maar eens een Roos 5011 gemaakt, maar ik vind het maar niets. De stof lag al een hele tijd in de kast, maar het patroon zat zo scheef op de stof gedrukt, dat ik niet goed durfde om er iets van de maken. De stof maar eens gewassen en in de droger gestopt, en toen de panden en mouwen enkel uitgeknipt, een beetje op patroon. Nu maar hopen dat ie niet helemaal scheef trekt.
Ondanks dat het een heel druk stofje is, vind ik het een hele saaie jurk. Ik wil er nog een applicatie op borduren en misschien een bandje op de deelnaad? Eens kijken of ik zondag op het stoffenspektakel iets kan vinden. Anders wordt het een pyama denk ik....

6 opmerkingen:

  1. Zonde...een leuke legging en een pittig shirt eronder en evt.nog een leuke borduur...Nou volgens mij is het dan een heerlijke mooie set!!groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Jurk ziet er toch mooi uit. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik vind hem niet saai hoor, Wel leuk zelfs. Misschien een leuk shirt en legging eronder in een goede pittige kleur en klaar is het ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Lijkt me op een jeansbroek best nog wel leuk te staan. Wacht af tot het weer lente wordt. Dan toont zo'n katoentje weer heel anders. Nu zijn we al een beetje 'in the mood' voor winterdesigns en stoffen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik vind dit zo'n leuk patroontje. Ik kan er helaas maar niet aankomen. Ik vind het jurkje erg mooi hoor! Fijn weekend!
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de jurk best mooi. Met een bandje op de naad breek je hem iets meer, dan is hij helemaal af (en geen borduur). Veel plezier morgen op het Stoffenspektakel.

    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...