maandag 18 oktober 2010

Vervolg Roos 5011A

Het jurkje zat nu al een tijdje op de pop en ik wist niet goed wat ik ermee moest. Eerst heb ik er maar eens een applicatie opgezet.
Bij het opruimen van de zomerkleding vond ik deze paarse legging nog in de kast. Volgens mij heeft Merel die nog nooit gedragen. De legging past super qua kleur. Maar toen moest er nog iets op of onder.
Nu is Merel op het moment helemaal dol op jasjes en bolero's. Dus heb ik vandaag de shrug uit het boek Sewing Clothes Kids Love gemaakt. Ik had al een paar keer gelezen dat de shrug erg klein viel, maar zo op het oog vond ik dat nog wel meevallen.
Ik heb dus gewoon maat 122/128 uitgetekend, wel de mouwen verlengd tot maat 134. En eerst gemaakt uit een restje witte tricot. Merel heeft het tussen de middag gepast en het paste prima.
Daarna een paars shirt van mezelf gepakt en daar nog een shrug van gemaakt.
Ik weet nog steeds niet goed of ik het nu mooi vind, maar Merel vindt het wel mooi. Morgen wil ze het aan. Eens kijken hoe het staat.



Posted by Picasa

6 opmerkingen:

  1. wat een mooie set zo !! ik vind het een geweldige kleur.
    Ik zie dat je de hals met elastisch biaias hebt gedaan, mooi. Ik heb dat net vh eerst gebruikt maar vind het nog wel lastig het netjes te naaien hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het met (paarse) shrug zelfs mooier dan zonder. Het breekt de jurk een beetje. En de kleur past er mooi bij.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij is het nu echt een super setje geworden.Bovendien zal het heerlijk dragen!Leuk borduurtje erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het een erg leuk setje...dus lekker aan doen zou ik zeggen. Kan ze op school de show stelen. Niet iedereen heeft een mama die mooie kleren naait!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan weer Judith.
    Ik ga je het recept nu mailen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik vind het ook erg mooi bijelkaar hoor! en heeft je dochter het al met plezier aangehad? vast wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...