woensdag 17 november 2010

FM Falda


De rok is klaar! Ik heb de achterpandjes weer losgehaald en het elastiek zo strak mogelijk getrokken. Maar nog is de rok aan de wijde kant volgens mij. Morgen maar eens kijken of ie past. Omdat het bijna niet te zien was dat de rok uit 2 lagen bestaat heb ik de boven en onderrok afgezet met een geruit biesje. Verder is de rok simpel zwart/wit gehouden. Het schortje is dubbel. De onderkant is van dezelfde stof als de rok. De binnenkant van de steekzakken zijn wit, zoals het schortje. Dit omdat ik geen snipper zwarte stof meer over had. Het was echt passen en meten.
Nu nog een zwart wikkelvestje erbij, en dan hebben we weer een sint/feest/kerst combi.

PS meedoen met mijn give-away kan nog tot en met zondag 21 november!


Posted by Picasa

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...