vrijdag 5 november 2010

GIVE AWAY!


Een give away, omdat er al meer dan 200 volgers zijn voor mijn blog.
Wat valt er te winnen:
Een sleutelhanger. Je mag zelf je kleur kiezen, en of je er bijv. een naam op wil, of iets anders. Ook mag je kiezen uit een "doe het zelf" sleutelhanger. Dan krijg je van mij de sluiting, de ring en het band.
Of een sjaal met blauwe bolletjes, zoals te zien op de tweede foto. Bij allebei de prijsjes doe ik dan nog een kleine verrassing.
Wat moet je ervoor doen:
Een reactie onder dit bericht plaatsen. Verder hoef je niets te doen.Je mag je voorkeur doorgeven of voor beide kadootjes meedoen. Op 21 november trek ik dan 2 winnaars.


Posted by Picasa

79 opmerkingen:

  1. Ik wil wel graag meedoen voor beide!
    Spannend!
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh mag ik als eerste meedingen naar je give away......Mmmm ik ben geen sjaaltjes mens maar misschien vind mijn dochter het wel leuk.....mmmmm ja die sleutelhangers vind ik ook erg gaaf......mmmmmm ik ding voor beide mee en mocht ik winnen....Dan laat ik me graag door jou verassen!!

    Succes met je give away
    Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke give-away :)
    Ik wil er wel graag aan meedoen, liefst voor een sleutelhanger, want ben niet echt een sjaaltjesmadam (en heb ook geen dochters aan wie ik hem zou kunnen geven :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo judith, hier staat er alweer eentje te dringen om te mogen meedoen aan jouw give away.
    Ik vind de sleutelhanger heel mooi, en een gepersonaliseerde touch maakt hem meteen uniek. Dus ik ga voor de (kant-en-klare) sleutelhanger. :-)
    Duimen.
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik doe graag mee en ik heb je Giveaway ook meteen in de Giveaway Guide op mijn blog gezet.
    Fijn weekend!
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de sjaal super, maar ook de sleutelhanger zou ik heel blij mee zijn.

    Groetjes,
    Roelfina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, hier gaan we voor de sjaal, al vind ik de sleutelhangers ook wel heel leuk. Maar op de sjaal ben ik gewoon al van de eerste keer dat ik ze zag verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!! Ik doe mee voor de sleutelhanger!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan niet kiezen....
    Dus als ik wat win, dan laat ik me graag verrassen.
    Leuk idee!!

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de sleuterhanger wel heel leuk! Liefst natuurlijk met mijn naam erop...
    Wat leuk joh!! Al 200 volgers!
    Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke giveaway. Ik wil graag meedoen.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Moeilijke keuze, ik vind het allebei leuk. Dus zou graag voor beide meedoen en dan laat ik me graag verrassen....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou wel een jongenssleutelhanger willen, leuk, met naam.
    Ik zet je give-away op mijn blog, hoor.
    En gefeliciteerd met je 207 volgers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je een give away doet, Gefeliciteerd met je 200 volgers. Ik vind de sleutelhanger erg leuk. Fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat leuk dat je dit doet!
    graag doe ik mee, voor beide!
    :) spannend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O, wat leuk! Ik doe graag mee! Beide cadeautjes zijn prachtig en ik kan niet kiezen dus... Veel groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik wil de sjaal !!! wat een schatje zeg !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee hoor met allebei.
    Wordt zo hebberig van al die give-way's.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja, nou, echt niet dat ik zelf kiezen kan! Vind ze allebei zo leuk! Dus, als ik mag winnen, laat ik me door jou verrassen!
    groetjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met zoveel volgers! Ik doe graag mee voor beide, kan gewoon niet kiezen :-).
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Joehoe..... Ik wil meedoen!!!!
    ik vind een sleutelhanger wel kei-leuk!
    Fijn weekend enne gefeliciteerd met je 200 volgers!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk, leuk, leuk! Ik doe zeker mee. Maar waarvoor? De (zelf-maak)sleutelhanger. Eens kijken of mij dat ook zou lukken. De jouwe zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat leuk, weer een give-away!
    Ik ding graag mee voor zo'n leuke, reeds klare, sleutelhanger,
    vind ze erg leuk, vooral die rechtsonder, ik word er blij van!
    (Ik wil ook wel meer volgers, is een give away de oplossing? Misschien moet ik eerst maar weer wat vaker bloggen ;-), eeuwig bezig hier, vrije tijd is wat schaars helaas)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk, een give-away! Ik doe graag mee voor de sleutelhanger :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ook ik doe graag mee, ik vind alles leuk, dus heb geen voorkeur!!

    groetjes Marlie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ja natuurlijk doe ik ook bij jou mee, wie weet winnen we wel bij elkaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe ook graag mee, en ga dan voor de sjaal. Die ziet er erg leuk uit.
    En nog gefeliciteerd met 200+ volgers.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke give away! Ik doe graag mee voor een doe-het-zelf sleutelhanger. Ik zal ook even een linkje op m'n blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow 200 volgers, daar droom ik nog wel ff een poosje over...
    Ik wil graag meedoen voor beide. Echt superleuke give-away
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke give-away, graag doe ik mee voor het sjaaltje die heb ik altijd al zo leuk gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Great giveaway!
    Can I enter for both please!
    Gill

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ooo... wat een leuke giveaway !! Ik doe graag mee, voor beide ;-)

    op naar nog meer volgers!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe ook graag mee! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hé, tof zeg! Ik doe graag mee en laat me dan wel verrassen door jou aangezien ik het allemaal heel mooi vind en niet kan kiezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met je 200! volgers.
    Je hebt een leuk blog en maakt prachtige dingen !!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Judith,

    200 volgers... dat is heel wat! Daar zit ik voorlopig nog niet aan ;-) Je giveaway ziet er leuk uit, ik waag graag een gokje voor de sleutelhanger.

    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mijn felicitaties voor zoveel volgers.

    Doe ook graag mee en ga voor een sleutelhanger.

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Tjonge, dat ziet er weer leuk uit.
    Die sleutelhanger staat voor mij op nummer 1

    Op naar de volgende 100 volgers!

    Groeten, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een leuke blog... ik doe ook graag mee voor een helemaal klaar gemaakte sleutelhanger...(vandaag zijn we lekker lui)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Moeilijk moeilijk! Ik vind ze allemaal leuk maar ga voor het zelfmaak pakketje :)
    Fijn weekend nog
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een gave give away! En erg moeilijk kiezen.....
    Ik doe graag mee voor de sleutelhanger, de rood-wit-blauwe (reachtsonder op de foto) vind ik helemaal geweldig!
    Gefeliciteerd nog met je 200 volgers!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuke give-away, ik doe graag mee.
    Ik kan wel niet kiezen voor welk pakketje, is vind ze allebei super leuk.

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  43. oh wat een leuke spulletjes! ja ik doe zeker graag mee maakt niet uit voor wat...tis allemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuk blog heb je! Ik ben gelijk volger geworden en ik wil heel graag meedoen voor beide give-aways.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. ow, wat een leuke give away! en wat een leuke blog. via via via kom ik zo toch wel hele leuke dingen tegen.
    Ik zou graag meedoen, en dan voor de 'doe-het-zelf'sleutelhanger. Heb altijd al zo één willen maken, maar wist nooit zo goed waar ik de materialen vandaan moest halen en hoe het moest. Je give away is dus een uitgelezen kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuke give-away!! :D Ik doe graag mee voor de kant-en-klare sleutelhanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ook ik wil graag meedingen naar zo'n geweldige sleutelhanger. Als fanatiek spaarder heb ik hier zeker oog voor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik doe ook graag mee voor de kant-en-klare sleutelhanger! Ze zijn erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Allebei super cadeau's. Ik doe graag mee voor allebei, ik kan niet kiezen. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ooooooohhh leuk!
    Ik doe graag mee!
    Als ik zou winnen zou ik wel een sleutelhanger met naam willen en ik ben dol op rood wit blauw, stippen en paddestoelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Oh, Ik doe graag mee voor de sleutelhangers want een sjaaltje heb ik hier met 25+ graden niet nodig...hihihi.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  52. leuk!!! ik doe ook graag mee voor allebei.
    groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hi Judith, ik vind de sjaal echt geweldig en zou graag mee willen doen aan je geweldige give away!
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  54. ohhh leuk! ik doe zeker mee! op mijn blog heb ik ook een give away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik wordt volger! En doe eveneens graag mee (voor de beide spulletjes...)! Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik doe ook mee!!!Ga niet kiezen...alles is prachtig!Groetjes Arjo.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Uit zoveel moois valt toch niet te kiezen.
    Ik doe graag mee.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik vind ze allebei leuk... dus doe dan ook graag voor alletwee mee! :)
    zoen x

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik doe graag mee met de give away en zou een sleutelhanger geweldig vinden !

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  60. HOi wat leuk zeg!!
    Ik ben volger geworden!Word je ook de mijne fleurigefleur.blogspot.com
    Ik ga voor de zelf maak sleutelhanger

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat leuk!
    Ik doe mee voor het zelfmaakpakketje van de sleutelhanger. Wat een leuke blog heb je trouwens.. Ik kijk nog even rond..

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een enorm leuke give-away.
    Hier wil ik maar wat graag aan mee doen.
    Vooral je sjaal vind ik erg leuk.
    Ik ben gek op sjaaltjes.

    Ik heb er dan oke zeker een stuk of 8 die ik met grote regelmaat draag.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een leuke give away. Ik ding graag mee naar je cadeautjes. Ik vind de sjaal super, maar de sleutelhanger is ook echt geweldig. Kan niet kiezen (oeps)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hallo

    Ik zou graag meedoen voor de sjaal, ik vind die het einde

    groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  65. he buuf mag ik ook meedoen en dan ga ik voor de borduurmachine.
    Of doet ie niet mee?
    Fijne luie zondag nog
    Greetz

    BeantwoordenVerwijderen
  66. ik doe echt heeel graag mee!
    geweldige sjaal en sleutehanger!

    liefs, Cassandra

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik doe heel graag mee. Alle sleutelhangers zijn leuk maar ik ga toch voor een blauw doe-het-zelf pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Helemaal leuk! Doe graag mee! Dan voor de kant-en-klare sleutelhanger. En dan iets met juf! Want dan kan die aan mijn sleutelbos voor op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik wil graag meedingen voor je Give Away...

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Nice gift!
    I would like the scarf
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat leuk! Wil graag meedoen voor de sjaal; mijn dochter is gek op sjaaltjes en gaat daar heeel erg blij van worden!
    groet
    Coosje

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een leuke give away Judith ik doe graag mee hoor het sjaatje vind ik erg leuk.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Leuk! Ik kom op je blog terecht via Annenamrie's Breiblog, en zie meteen deze super leuke giveaway. Ik doe graag mee! Ik zou het sleutelhanger zelfmaak pakketje wel willen winnen. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ja, ik doe mee! Maak zelf ook al enige tijd sleutelhangers. Maar heb er nog lang niet genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Oh mijn eerste give Away....spannend!
    Maakt mij niet uit voor welke, maar vind de sjaaltje wel heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een leuke give-away zeg! En nog wel twee kado's te vergeven. Ik doe graag mee. En vind zowel de sjaal als de sleutelhanger helemaal leuk. Dus... geen voorkeur. Ik weet dat het niet hoeft maar vind het gewoon leuk om te doen dus heb ook een linkje naar je giveaway geplaatst op mijn weblog.

    Groetjes Rebecca (hompeltjepompeltje-ad-gmail-dot-com)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Reactie van Collie-Collie,

    O ja, ik doe graag mee met je give-away (ik heb er helemaal overheen gekeken). Ik zou graag een sleutelhanger willen met de naam Bridget erop. Bridget heeft nu de fiets van Kirsten, maar nog geen mooie sleutelhanger. De oude sleutelhanger van Kirsten is een gebroken hartje die geen kleur meer heeft ook!

    Fijne avond, groetjes Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...