donderdag 16 december 2010

Brooklyn Shrug voor bij de Feliz jurk

Vanmiddag nog even snel een bolero bij het jurkje voor Florien gemaakt. De Brooklyn Shrug uit het boek Sewing Clothes Kids Love. Het is een lief en eenvoudig patroontje. Ik heb het al vaker gemaakt. Alleen het overtrekken van het bruine dunne patroonblad blijf ik een crime vinden.
Enig nadeel aan het patroon vond ik altijd dat de pandjes zo snel omkrullen. Daarom heb ik er deze keer elastisch band aan gezet. En nu blijft het pachtig zitten. Het glanzende bandje geeft ook nog eens een feestelijk tintje.

5 opmerkingen:

  1. Schitterend. (Volgens mij heeft jouw Merel wel een héle grote kleerkast!) Geniet ervan, nu ze nog als een prinsesje erbij wil lopen. Over een paar jaar zal ze misschien niet meer met een jurkje willen rondlopen …

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sta er versteld van hoe jij iedere keer weer even "snel" iets in elkaar flanst!
    Ik ben errug jaloers op je talent!
    Het is een prachtig setje voor een echt kerst(b)enegeltje!!!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je goed bezig zeg! Bravo zoals de Franse zeggen :)
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...