donderdag 16 december 2010

Druk, druk, druk

Ook al is het een beetje stil hier op mijn blog, er gebeurt wel degelijk vanalles. In de afgelopen dagen heb ik veel voorbereidingen gedaan en plannen gemaakt voor het vullen van een kraam voor 2011. Verder heb ik veel gewerkt, 2 dagen niet gefunctioneerd met een fikse migraine, 5 rokjes gemaakt, 2 kussenhoezen, een slinger voor de pasgeboren Kem en natuurlijk heel veel gelopen in de sneeuw.
De kerstkaartjes liggen klaar om gepost te worden, en gisteren kreeg ik een prachtige bos bloemen van Gerlinde (Loesje), omdat ik op Meike heb gepast. Bedankt buuf! Maar het was niet nodig hoor, ik doe het graag.
Zo nu snel even het huishouden aan de kant en dan 40 spuugdoekjes borduren, 3 mutsen, een bodywarmer en een sleutelhanger.....
Vanmiddag Merel en Meike optutten voor het kerstfeest en brengen en halen natuurlijk. Ik ga me vandaag niet vervelen!
Er wordt zo'n 10 cm sneeuw verwacht dus ik blijf zo veel mogelijk binnen.


Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. vergeet niet tussendoor te ademen hé :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, dat wou ik ook al zeggen....
    Ben stiekem aan het hopen op foto's van al je mooi gemaakte spulletjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker druk dus, vervelend van je migraine. Ik heb er ook jaren last van gehad, maar (afkloppen) ben er zo geod als vanaf.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...