zondag 19 december 2010

Operatie Roosje

Roosje de babyborn van Merel is al weer 6 jaar oud. En er wordt nog steeds veel mee gespeeld. Alleen werden Roosjes oogjes de laatste tijd steeds roziger van kleur. Daardoor ging ze een beetje "eng" kijken.
Toen las ik ergens op een Duits blog dat die dame nieuwe oogjes had ontvangen voor de babyborn. Dus toen heb ik ook een mailtje gestuurd aan Zapf-Creation met de vraag of wij ook nieuwe oogjes konden krijgen voor Roosje. En ja hoor, binnen 48 uur zaten ze in de brievenbus. Vanavond de oogjes dan maar even vervangen. Met een fohn en een sterke man is dat zo gepiept.
Roosje is er flink van opgeknapt, ze heeft alleen nog wat "koorts" van de hete fohn op haar toetje.....


Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. wauw Roosje is echt opgeknapt van deze plastische ingreep ;-)
    Maarre.. wat hebben ze toch een goede service daar bij Zapf !! mijn nichtje had het hoofdje vd pop af, en kreeg zomaar gratis een nieuwe opgestuurd !! echt klasse daar.

    o, ja... beterschap gewenst !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja zeg dat moet je maar net weten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, goed dat ik dit weet. Mijn pop, van vroeger, heeft hetzelfde probleem... Lijkt me wel een dood enge operatie...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...