maandag 27 december 2010

Restjes, restjes en restjes

Ik ben nog maar eens bezig geweest om restjes en kleine lapjes weg te werken. Dit keer heb ik tijdens de kerstdagen (tussen eten en visite door) 8 slabbers geknipt en aan elkaar gezet. Alle naadjes versiert met bandjes. Vanochtend heb ik badstof gehaald voor de achterkant. Dit zit er nu ook al achter gespeld. Morgenvroeg eens in mijn voorraad wroeten naar biaisband in wit/rood/blauw. Wat ik niet heb kan ik dan woensdag nog bijhalen, en dan is het de bedoeling dat ze woensdagavond klaar zijn!

6 opmerkingen:

  1. oooooooh leuk,en wat een actief mens ben je,zo even tussen alle drukte door even 8 slabbers in elkaar frutsen,m'n complimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goei manier om van restjes verlost te raken !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit ! Voor in je winkeltje neem ik aan ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf en een goed idee om zo je restjes weg te werken.
    Jammer dat ik geen kleintje meer heb anders had ik er eentje van je gekocht :-)

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...