zondag 23 januari 2011

BelleAnna



Afgelopen vrijdag kwam ik via via op het blog van Ursula terecht. Daar zag ik het Ebook van deze tas, en ik vond het meteen een geweldige tas. Dus meteen besteld via haar Dawanda winkeltje. Dezelfde dag nog ontvangen en aan de slag gegaan. De tas staat in 2 formaten op het patroon en is eenvoudig en snel te maken. 
Deze eerste tas is de grote versie en heerlijk vrolijk. Ik denk dat ik ook nog de kleine versie ga maken. Binnenin zit een klein vakje. Het vakje voorop en de klep moet ik nog afmaken met een drukknoop, maar die moet ik woensdag eerst halen op de markt.

4 opmerkingen:

  1. Woooowww!!!

    Liebste Judith!

    Wie wunder wunder schön ist die geworden!

    Was für schöne Bilder am frühen Montag-Morgen... !!!

    Ich dank Dir von Herzen dafür!

    freeeuuu!!!

    Umarm Dich lieb
    und wünsch Dir eine gemütliche Woche!

    Urselchen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Judith! Heel mooi. En jij dus ook in de lappenmand of althans je kids. Zijn ze inmiddels al weer helemaal opgeknapt?
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die is leuk zeg, ben benieuwd naar de kleinere versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!!!
    Leuk patroon en mooie stofjes.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...