zondag 2 januari 2011

FM Crossbag

Vandaag eindelijk eens de crossbag van Farbenmix gemaakt. Dit was ik al zo lang van plan, maar steeds was er weer iets anders dat eerst klaar moest.
Het gezichtje heb ik geborduurd, en de vleugels ook. De tas van buiten is een Rosa Dotje stofje, binnenin gevoerd met flanel met kleine roosjes. Ertussen een fiberfill zodat de tas lekker dik is. De schouderband heb ik van een tas geknipt die ik eens ergens gratis gekregen had. Een heel leuk patroon, lekker snel klaar. Zelfs de rits inzetten is zo gepiept!

15 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig!! Ik heb het patroontje ook al een tijd liggen. En dan zelf het gezichtje geborduurd, wat knap zeg!! De stof is ook superschattig!! Ik ga hem denk ik, eerst maar eens zonder rits proberen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend gave tas zeg...
    Die komt zeker ook nog op mijn to do lijstje, echt super leuk gemaakt!

    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieve tas! echt een plaatje!
    groetjes, Rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owh die is echt heel erg gaaf!!!!!!! Wat een plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwww wat een schattig tasje.
    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie tas en met zulke leuke stofjes, Wens je ook nog een gezond en creatief 2011 toe, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is geweldig leuk, ik heb hem zelf al een tijdje half af liggen !!! maar dan zonder de vleugels maar als ik hem zo zie ga ik toch ook de vleugels er maar tussen zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh wat is tie leuk geworden...en je brengt me op een idee...heb alles ook al heel lang opgeslagen maar nog nooit wat mee gedaan.groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOOOOHHH Geweldig!!! Dat wil ik ook wel eens maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...