dinsdag 11 januari 2011

Op de Hollandse tour!




Vandaag heb ik ook niet stilgezeten. Tussen het poetsen door vanmiddag eerst 2 appelcakes a la Michaja gebakken voor mams. Daarna het jurkje voor Merel in elkaar gezet. Een tijdje terug had ik al eenzelfde jurkje gemaakt naar het voorbeeld van Nel. Dit jurkje was vanaf het begin al aan de krappe kant en nu na een groeispurt veel te klein geworden. Vandaag dus een nieuwe in elkaar gezet (en de te kleine aan een buurmeisje gegeven). Alleen de applicatie moet ik er nog even opstrijken. Een tijdje terug heb ik op een blog, weet helaas niet meer waar, soortgelijke schilderijtjes gezien. Die vond ik zo leuk dat ik ze ook heb gemaakt, met mijn eigen keuze in stofjes natuurlijk. Het kussende paartje is een borduur van Applicatie en Zo.

Edit: de schilderijtjes heb ik gezien bij Kindergezelligheid.

5 opmerkingen:

  1. Leuk om "mijn" appelcake bij jou te zien!
    Het jurkje is en blijft er leuk. Moet er ook maar eens naar gaan kijken!
    Wat een leuke schilderijtjs zeg. Heel leuk gedaan.
    Fijne dag Judith.
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die appelcake ziet er erg lekker uit. Het jurkje en je schilderijtjes zijn schitterend. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmmm die appelcake, moet ik toch ook maar eens proberen. Het jurkje (waarom heb ik toch twee jongen!!) is leuk en je schilderijtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de jurk weer prachtig en de schilderijtes erg schattig. De cake kijk ik niet naar, dat zal Sonja niet goed vinden ;-)....alhoewel kijken mag!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...