zaterdag 12 februari 2011

En verder maar weer...

Een Christina voor Roosje.

Een potlodenrol van een restje stof uit China.

Nog een rokje.


En een klein Xenodietje. Na verschillende creaties te zien op verschillende blogs wilde ik het ook wel eens proberen. Dit schattige stofje had ik nog liggen, maar was voor kleren voor Merel steeds net te klein. Deze Xenodie paste er precies uit. De paspop is een beetje te groot. Het jurkje is maat 86/92. Erg leuk om te maken en het zit eigenlijk zo in elkaar.
Het was een heerlijk productief dagje. Hopen dat we zo verder kunnen gaan. Het gaat lekker zo, en de voorraad lapjes wordt snel kleiner.

9 opmerkingen:

  1. Het jurkje is echt schattig! Ik durf er niet aan te beginnen, ben een beetje bang voor patronen ofzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook z'on xenodietje. Helemaal geweldig.

    Groetjes Je Zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, een superproductieve dag :-)

    Ook ik vind het jurkje echt supermooi! Zonde dat we zo geen kleine dametjes meer hebben :-)

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een enorm leuke spulletjes weer!!
    Petje af hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je bent druk Judith! wat een productie! *applaus* Elodie heb ik ook aan mijn patronenvoorraad toegevoegd deze week, o.a. vanwege de Xenodie-variant. Fijn om te lezen dat ie zo in elkaar zit ;-). fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Judith

    Heb je een spciaal patroon voor dat rechte rokje uit 2 helften? Of wara is ie van afgeleid.
    Mijn dochter vind em erg leuk, maar ik heb zelf geen patroon voor zo'n rechte rokje.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je weer heerlijk druk bezig geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spulletjes weeer, vooral die jurk, enig!

    ik heb je een award gegeven, zie mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...