zaterdag 26 februari 2011

Foto op Dibond

In de zomer hebben we een fotoreportage laten maken van de kinderen bij Petra Holland Fotografie. We hadden daar al wel wat foto's van laten afdrukken om in een lijstje te doen, maar nog steeds geen grote foto. Want wilden we canvas, of toch aluminium? Aluminium moest het dan toch worden, en na lang twijfelen deze week de foto besteld. Vandaag werd ie bezorgd en ik ben erg heel blij mee! De foto is geprint o een aluminium laag, en alles wat wit is wordt dan aluminium. De foto is 70 x 70 cm en moet aan de muur boven deze tafel.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto is dit geworden! Ik kan me voorstellen dat je hier blij mee bent.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw!!!! wat mooi, ik kende dat helemaal niet, hier hangt de niet originele canvas aan de muur ;-)

    ps.. kan je mij je email adres weer even geven? mijn man heeft hele adresboek geleegd... eikel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, heb hem live gezien en vind het erg mooi.

    greetz de buuf

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...