zondag 6 februari 2011

Memobord en kussenhoes


Gisteren en vandaag eerst maar eens een aantal dingen afgewerkt die er nog lagen, zoals deze kussenhoes. Voor en achter moesten nog aan elkaar gezet worden. In eerste instantie zou de achterkant met een overslag worden, net zoals een kussensloop. Maar dat vond ik toch niet mooi. Dus nu de achterkant doorgeknipt en er een aqua kleurige bies aangezet. Nu moet ik alleen nog knopen halen, en de knoopsgaten erin maken en dan is ie helemaal klaar.

Ook dit stofje had ik al een tijdje liggen. Ik heb het met nog een stapeltje andere stofjes gekocht via Etsy, allemaal Fat Quarters. Eigenlijk zijn die stofjes te klein om echt iets mee te doen vind ik. Deze paste precies om een schildersdoek, dus afgewerkt met lintjes in bijpassende kleuren. En weer een memobord klaar!

4 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk stofje! En dat elfje! Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kussen heb je gemaakt. Heel eenvoudig dat borduurtje op een uni-ondergrond, en een ruitjeskader erom heen, maar dat maakt het juist zo mooi. Leuk dat de kleur op de achterkant nog een terugkomt... superleuk!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zowel je kussen als het memobord zijn erg mooi Judith.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...