vrijdag 25 februari 2011

Smaken verschillen.....blijkbaar


Merel is haar roze periode wel een beetje voorbij. Haar nieuwe lievelingskleuren zijn blauw en paars. Dus dacht ik een goede keus van stofjes gemaakt te hebben. Maar achteraf gezien had ik toch beter kunnen overleggen met mevrouw, want nu ik de rokjes klaar heb vind ze ze niet mooi. Want ze vindt de stofjes van het overslagje niet mooi. Wel de paarse ruitjes en aqua stipjes, maar niet de wiebertjes. En laat ik die nu net helemaal geweldig vinden??? De rokjes zijn dus op Marktplaats beland.

11 opmerkingen:

  1. Wat zonde.....ik vind ze wel ontzettend mooi hoor. Vooral de blauwe
    Maar je kan ze vast wel via MP verkopen ;-)

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh zo herkenbaar:-)
    Jammer zeg want ze zien er zo ontzettend leuk uit.
    Hopelijk kun je iemand via Mraktplaats blij maken.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze helemaal mooi!!Daar kom je wel van af.Alleen wel jammer dat dochterlief ze zelf niet wil gaan dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. och...tja...ik herken het wel van mijzelf van vroeger hihi.

    Ik heb die stofjes trouwens laatst ook gebruikt, maar dan voor een pietenbroek. Leuk gemaakt! Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. och... wat jammer ik vind ze super mooi !!
    Maar ja.. kids he ;-) ken het wel hoor, hier ook weleens gebeurd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He jammer! Aan de andere kant leuk dat ze een eigen mening gaat krijgen. Onze dochter ging op een bepaalde leeftijd ook alles zelf kiezen. Het was even wennen maar nu vind ik het meer dan leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer dan dat het niet je eigen maatje is he... ;-) Lekkere eigenwijze dame, goed van haar hoor dat ze een eigen mening heeft! Succes met de verkoop op MP, komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou die heb je vast en zeker heel snel verkocht!
    Jammer dat Merel ze niet leuk vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat eerlijk van je dochter, maar jammer voor jouw!
    Wel verstandig om ze dan ook niet stiekeum en hoopvol in de kast te leggen, maar er een ander meisje blij mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zonde van het werk ... maar heb dat hier ook al meegemaakt.
    Nu wordt er eerst grondig overleg gepleegd.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...