woensdag 23 februari 2011

Lavendula




Voor Karin (Hexchen Marie) mocht ik het Ebook Lavendula proefnaaien. Een leuke Neckholder top met een volant. Merel is helemaal blij met het resultaat, en ik ook! De top staat super op een skinny jeans/capri. Het is een heel duidelijk patroon en beschrijving. Het geheel zit zo in elkaar. Laat de zomer maar komen!
Vanaf zaterdag as. is het Ebook te koop in Karins shop.
Het patroon was al te koop tot maat 128. Dit is Lavendula 2, in de maten 128 tot en met 170. 

15 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ik wilde hem laatst ook kopen maar zag dat hij maar tot maat 128 ging... maaaaaaaaaar... als jij hem moet proefnaaien dan betekend dat vast dat hij nu in de grotere maten komt, toch???
    Ik vind dit namelijk ook écht een Mirthe-model!
    Liefs, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk topje zeg. Ik heb vorige zomer een jurk genaaid voor mijn oudste, de bovenkant lijkt hetzelfde als dit topje, maar is in z'n geheel hier natuurlijk korter. Goed geslaagd hoor!
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zeg!!! Haha, en ik zie dat je een echt foto modelletje in huis hebt! Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk zomers patroontje, zeg!

    Ik kan me voorstellen dat ze er bij mee is, het staat haar super!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk patroon voor de zomer! Het staat je dochter goed.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw leuk zeg !!!
    Idd. Chantal zocht er al naar in grote maten, dus...
    Leuk patroon en het staat haar prachtig zeg !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi patroon is dat, ziet er erg leuk uit, is denk ik ook echt wat voor Sara.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is echt heel mooi! De stof en het patroon zijn een prachtige combi!
    Het staat je dochter ook erg mooi!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!!!Nu de zomer nog.Het lijkt me een leuk en gemakkelijk patroon met een super eindresultaat,mede door je stoffenkeus.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo jullie zijn klaar voor de zomer!
    Hij staat haar prachtig.
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk patroon! ik heb even op haar blog gekeken, maar waar kan ik dit patroon bestellen?

    groetjes Marlie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Auch soooo schön!!!!

    Allerliebste Grüße
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...